Regisztrálj69447regisztrált tag
Kriszta dinamikus gerinctornája
Vissza
36 perc, Közepes, Gerincgimnasztika, kb. 250-340 kalRegisztráció
A teljes edzés lejátszásához regisztrálj és vásárolj bérletet vagy krediteket!

Edző

Varró Kriszta

Eszközök

Gumikötél, szőnyeg

Helyettesítő eszköz

Törölköző
A videó lejátszásához kreditvásárlás szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.A videó megtekintése 1 kredit levonásával jár.
Videó letöltése...
Tipp: Kriszta dinamikus gerinctornája nem egy szokványos gerincgimnasztika, azért is került a fitnesztermünkbe. A gyakorlatok megerősítik a hátizmaidat, a törzsizmaidat, amik tehermentesítik a gerincedet.
Ismerd meg ezt az edzéstípust: Gerincgimnasztika
Célja a hát, a has, és a fenék izmainak megmozgatása. A tréning segít a gerinc fiziológiás görbületeit megtartani, a túlzott mozgáshiányos és ülő életmódból adódó hát-és derékproblémákat megelőzni, illetve a már kialakult betegségek panaszait enyhíteni. Egyre több gerincpanaszokkal rendelkező ember van, ami nyilvánvalóan civilizációs probléma. A mozgásszegény életmód és hogy egyre többen végeznek napi nyolc órában ülőmunkát, meglehetősen rossz hatással van a gerincre. A gerincgimnasztika segít, hogy elkerüljenek a gerinc- és derékfájdalmak és javítja tartásodat.